måndag 20 september 2010

start på konstfack


När man börjar på något nytt är det ibland svårt att veta vad det leder till. Och den viktigaste tanken när man börjar något nytt är egentligen vem är jag och vem vill jag bli.
Mitt år här på konstfack känns som en början på något nytt och spännande- men kan naturligtvis också ända med förskräckelse. Idag är första steget mot blogganvändning som är en ny konstart för mig- hur det blir beror på mig själv. Det viktigaste är att våga pröva nya sätt och gå så långt som möjligt i det.

4 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Nu försöker jag skicka till dig igen!
    Vilja våga vinn! Om du vågar, vågar jag. Och om jag vågar vågar kanske någon annan?

    Tittar på din bild Trofé (som du berättat för mig att den heter, utifrån Rödluvan och vargen. Trofé för vem? Vem äter vem? Vem förändras och HUR?
    Vilka troféer kommer vi ta och vad händer med oss på vägen? Spännande!

    SvaraRadera
  2. Ja livet handlar om det. Att våga. Det är därför vi får vågor i håret och vatten i knäna- tror jag.

    SvaraRadera
  3. Ah, du e underbar!
    Inspirerad av din sida (hur den utvecklas) har jag nu suttit (hostandes vid datorn) och själv försökt få till det.
    Ibland lyckas det. Ibland inte.
    Men, jag följer med och har nu blivit din följare!

    SvaraRadera