torsdag 2 december 2010

Mycket att lära


Känner mig som i en berg och dalbana- ibland känns det som att jag lärt mig otroligt mycket och ibland stoppas jag av något litet fånigt knapptryck som man glömt som känns som treåringsnivå tryck. Men berg och dalbana är ju å andra sidan rätt kul det med. Har kommit i gång med att träna ordentligt fast jag delar upp tiderna- kan inte sitta för länge med fotoshop- blir fortfarande galen när det hakar upp sig, men har bestämt mig att innan nästa gång ska jag förstå layering by heart. Så detär bara att träna vidare.

Det är livgivande att träffa klasskamrater och man får mycket till livs även på rasterna.

3 kommentarer:

  1. Jag känner många gånger att det tar sådan tid att lära sig. Jag får göra samma sak ett antal gånger för att det skall sitta. Det tar tid men det går sakta framåt och tyvärr ibland några steg bakåt. Visa dagar går riktigt bra och det är väl dom man får glädjas åt.

    SvaraRadera
  2. Ja så är det. Sitter just nu fast för jag har klickat runt överallt i mitt photoshop program och har tydligen kommit åt någon inställning så jag kan inte teckna måla längre- ingen färg iga penslar och ingen återställningsknapp- men hoppas det löser sig. Men innan var det jättekul.

    SvaraRadera
  3. Hej
    Med tanke på omständigheter har du gjort ett otroligt jobb under dessa dagar. Mycket energi i det du gör.

    Bra jobb!
    /måns

    SvaraRadera